Inlägg till alla mina underbara läsare .

Detta är till alla som läser min blogg så flitigt.
Tycker de är jätteroligt att ni vill vara med och följa mig, åh uppskattar verkligen alla komentarer!

Förhoppningsvis så blir de bättre uppdatering nu eftersom internet är LAGAT! underbart.
så nu finns de lite större möjligheter att kunna uppdatera.
Dagen förövrigt har varit bra, förutom att jag blev tvungen att upp och städa på morgonen. Usch inte min starka sida dirr.
Sen var de mat, åh rensade garderoben också. Därefter åkte jag och pappa ner till huskvarna.
Jag övningskörde, så de kan ni ju bara tänka er hur de gick, haha!
Nejdå. så farligt var de faktiskt inte, gick bra idag.

Nu har jag packat upp lite åh hoppas att joss ska ringa snart. Saknar min pingla! har inte träffats på flera veckor känns de som. Åh imrogon ska jag träffa min älsklingslinn, vi ska shoppa lite!

Åh så ska jah få börja träna igen :)
Ni annar inte vad jag LÄNGTAT!

hörs senare, PUSS •


~ saknar mina favorttjejor ~ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0