Idrottslektion .

Nu sitter jag här och precis har pratat med joss min lilla sjukling. Hoppas på att hon kommer till skolan i morgon, har varit sjuk hela veckan, trååååkigt!
Idag gick jag upp kl. 6.20 åh de är tidigt för att vara mig. Det var träning pågång och skulle åka 13. Träningen idag var på tipshallen, åh de var faktiskt riktigt roliga övningar :) en aning oseriöst bara.
Sen var de skola och sista lektionen var det idrott på schemat. Åh Mathilda och jag skulle ha lektion.

Det är inte det lättaste när det är vår klass man ska ha hand om, shit jobbigare får man leta efter!
Men vi lyckades tillslut, åh de var väl kanske inte så konstigt eftersom vi anslutade med fotboll, haha!

ajja, nu blir de en film för min del,
men vi hörs senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0