Godmorgon .

hallååå :)

Nu är de torsdagsmorgon, åh jag har precis duschat, såå skönt på morgonen för man blir så himla pigg dirr efter de. Nu tänkte jag klä på mig lite åh käka lite frukost innan getto kommer hit åh vi ska gå till skolan.
Fick ingen sovmorgon idag på grund av att det är samlevnadsdag i skolan idag. Wohoo va kul!

Men de blir nog sista skoldagen för mig innan lovet, för imogon ska jag till läkaren o´ch kolla benhinnorna. Åh den är de loooov :) härligt! med julafton och nyårsafton och gejer, spännande!!

Men nu måste jag nog fixa lite, vi hörs PUSS

Kommentarer
Postat av: hatar nr 2!!!!!!!!!

2008-12-19 @ 07:30:55
Postat av: Jesper

Var är inlägget om samtalet ? :o ;)

2008-12-21 @ 12:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0