fotboll .


jag tycker om de, åh det är bara så!


Efter träningen:

Kom hem från träningen för ett tag sen och satte mig och självklart tittade på oskyldigt dömd som slutade med att man inte fick veta slutet om ni förstår vad jag menar, åh så är de sista avsnittet på onsdag, måste ses!

Sens satte jag mig och tittade på mandas blogg åh såg att hon hade lagt ut en låt från backstreet boys åh jag var ju självklart tvungen att lyssna. Åhh jag måste erkänna att jag verkligen tycker om den låten. jaa, lite pinsamt kanske, men den är grymt bra, jag var ett stort fäään till dom när jag var liten, så självkart ska ni också få höra den, här kommer den:


Backstreet Boys - I Want It That Way




Men nu är det nog dags för mig att sova lite så jag pallar upp imorgon,
pussss

// Lina


Kommentarer
Postat av: Josse

aa det kommer den:D vårt sista :( fan! men om det är med dej kommer det bli en kanon sommar iallafall:D<3

2008-12-03 @ 23:41:45
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0