födelsedag idag .

Jaa, nu har jag legat och försökt sova hur länge som helst men de går inte. För jag har så underbara vänner som skickar sms till mig och vill gratulera. Så jag vill börja med att säga tusen tack till alla er för att ni bryr er åh för att ni har gjort min start på denna dag alldeles perfekt.

Åh idag är man 17 år då. De känns ju spännande, lr jaa. 18 hade väl varit roligare men man närmar sig ju. Det var som mathilda skrev till mig,

"Grattis lina då är det bara 365 dagar kvar tills nu är 18 nu då."

Åh de stämmer ju verkligen. Vi närmar oss! Men det är en sak till. Jag önskade mig snö på min dag, åh när jag tittade ut nu såå snöööade det. Åh det är ju underbart! Så jag får nog ta och tacka för de också.




Tack en än gång till alla underbaringar där ute, ni är sjukt bra!


Puss&kram Lina


Kommentarer
Postat av: Ramses

grattis i efterskott!

2008-12-21 @ 22:14:56
URL: http://ramsebamse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0