badhuset .

hej mina trogna läsare

Äntligen, matteprovet är avklarat oh det gick faktiskt riktigt bra idag. Lr de kändes så iaf. Men man kan ju aldrig veta. Sen blev det ju en tripp till rosenlundsbadet också. Jaa, måste nog erkänna att jag inte tyckte det skulle bli allt för roligt, men fick faktiskt vika ner mig där, det blev ganska så lyckat faktiskt. Väl där fick vi prova på en rad saker. Bland annat de fem olika simsätten, weatwest, hopptornen och lite annat smått och gott. Det var väl inte det roligaste men det blir så attans mycket bättre när man är omringad av alla underbara männsikorna som jag får tillbringa de flesta av mina dagar tillsammans med. Tack alla i SP2C för att ni gör livet en aning roligare. Efter detta blev det ju självklart lite bad i vågorna såklart, kan man ju inte bara skippa när man väl är på rosenlund. haha! 
Därefte blev de bubbelpoolen och bastun en sväng. 

Åh jag får ju inte glömma att berätta om slutet. Vi hade tittat ordentligt så att vi verkligen skulle hinna med buss 13 så vi skulle slippa gå så långt hem. Åh när vi nästan är framme och ser bussen, det är bara för oss att gå över vägen så vinkar vi åt honom och springer allt vad vi har. Då blinkar den jävlen ut och fortsätter mot elmia. Snacka om att jag blev förbannad. Åh inte nog med det så måste han endå vänta på 1:an vid elmia och det var 5 minuter kvar innan 1:an skulle komma så vi fick gå till elmia och ta bussen där. Åh det spö regnade ute, jag var inte glad då kan jag lova!! 

Men nu är de bra igen förutom att jag måste plugga svenska för att vi har prov på fredag och att sveriges handbollsdamer förlorade handbollen också. som dom igentligen borde vunnit lätt, ingen bra start på turneringen. Lite besviken! 



Ajja, imorgon är de iaf sovmorgon åh vad jag ska sova. 

pusss 

Kommentarer
Postat av: Josse

sov morgon imorn ja:D älskarälskar älskar<3

2008-12-02 @ 20:32:36
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0