Jönköping by night .

Jaha, då har man varit i Jönköping och hälsat på! Alltid lika trevligt och man känner sig alltid lika välkommen hos familjen Ryden. Jag jobbade till fyra i fredags, sedan åkte jag direkt!

Väl nere mötte jag upp josse och Ellen vid Willys och vi var och köpte lite käk som vi sedan lagade hos josse ;) därefter satt vi och snackade och tog ett glas vin, riktigt kul ;) finns alltid en massa att prata med de där om ;) haha

Sen åkte vi till stan och gick in på amor, dör vi träffade didde, Andreas och coffe ;) satt där och tjötade, sen blev de centan! Riktigt kul ändå trots att de var fredag. Åkte hem runt halv 3 med buss, men glömde hoppa av så vi åkte upp till öxnehaga, men fick åka med nerven bit eftersom de var sista station. Lyckad kväll!!

Idag sov vi länge, jag sov hos josse! Sedan frulle och film "step up 3" sådär film om ni frågar mig. Sedan gick vi för att hälsa på josses syrra och kille och lille Alvin såklart ;) därefter blev de handla mat och laga taco, innan jag lämnade kära familjen Ryden och hva ;) åh nu ser jag på Beck och ska snart sova, upp vid 5 imorgon och jobba ;) bilder kommer imorgon ;) hade puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0