massor som har hänt .

Jaha, då har helgen bara flugit förbi igen.
Åh denna lika härlig som de andra.
Jag har klippt av håret, josse har varit här, 50 års kalas och massor med festligheter.

Började med att jag var och klippte mig hos lovisa efter jobbet i fredags, åh här har ni resultatet.
Det blev jättebra och jag är supernöjd, en klart så saknar jag mitt långa hår men de är ju så.
Jag får se de som såhär, håret är friskt och inte slitet längre iaf, åh de växer ju alltid ut :D

Före:



Efter:



sedan kom josse och de var ju en riktig höjdpunkt på helgen, åh vi käkade tacos :D
haha, sen skulle vi se en film men de blev inte mkt med de, vi var aströtta så somnade tidigt.
Dagen därpå var lite att fixa med inför kvällens 50 års firande för min kära moster.
Men de var bara roligt sedan drog vi vidare mot jeanneberg där de var lekar, god mat och härligt sällskap.
Jag hade gjort en film till cinna och vi hade också skrivit ihop en sång som jag tror var mkt uppskattat!
Mycket lyckad kväll som avslutades med en promenad hem och lite småprat innan sängen.
Tack josse för en riktigt bra helg åh grattis än en gång moster till 50 år :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0