Elfsborg - Norrköping 2-1

Sorry att jag inte bloggade när jag kom hem igår.
Menjag var så himla trött. Vi var inte hemma försen vid 11 tiden och jag hade varit uppe sedan 5 på morgonen.
Så de blev inget bloggande, men nu är jag pigg igen och solen skiner så de känns hur bra som helst att vara ledig idag.

Matchen igår då.
Ja, den var ju lite sådär, första halvlek var kass! Hur mkt felpassningar, långbollar och slowmotionspel som helst.
Men de blev lite skillnad i andra. Andra började med att Norrköping tog ledningen med 0-1 då de var ca. 35 min kvar. Sedan kvitterade Elfsborg genom Lasse Nilsson, därefter utökade Elfsborg till 2-1 genom Niklas Hult.
Jag kan säga att jag kände mig riktigt uppgiven när 0-1 målet kom. Men de blev klart bättre. Åh jag tror aldrig jag varit nere på en Elfsborgmatch och sett dem förlora. Det har nog bara varit vinster vad jag vet,
Så himla kul!!
Tack Peter för biljetten!
Några bilder från läktaren och några från elfsborgs hemsida www.elfsborg.se







Morbror Peter näst längst till vänster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0