livets resa .

Hej alla mina läsare.
Hur har ni de nu efter 6,5 månad som jag svikit er totalt och egnat mig åt min och josses kära reseblogg.
Hoppas att ni inte är allt för besvikna pågrund av detta.

Jag lovar att jag ska börja blogga nu igen när jag återvänder hem, så mkt jag bara kan.
Har ju en hel del att stå i när vi kommer hem, men de är ju bara roligt så de löser sig alltid.

Annars så vill jag bara säga att våran resa har varit magisk med både de ena och de andra. Detta är något som jag aldrig kommer glömma och även något som kommer finnas högt upp på mina bästa uppleverlser också för den delen. Jag kommer berätta mera senare när jag har tid och blider kommer självklart också komma.

Ha de så bra så länge, för nu ska josse och jag ut och käka någonstans här på phiphi island.
Puss Lina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0