wiiie, life is good!

Ja, livet leker som sagt!
Har haft två galna dagar på jobbet nu de senaste.
Igår hade vi 200 pers att servera mat till och vi var tre servitriser ;)
Kan säga att de blev en del springande, och att fötterna värkte gött på kvällen sen.
Jobbade också min första kväll på golfen, gick bra!
Kul att man har testat på de också, alltid bra med nya erfarenheter!
Annars så är allt bra, jag älskar som sagt mitt arbete, de är jättekul och personalen samt alla gäster är underbara!
Tacksamma som fåå!
Imorgon fyller världens bästa mamma år och de ska ju såklart firas, Vi har inhandlat massor med paket och jag är faktiskt ledig! Ska bli gött att få umgås lite med mammasen, ska också hinna med synundersökning och umgås med fröken olsson ;) men var sak har sin tid.
Bästa du kan tänka dej ...
Nu ska jag slå in paket, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0