super helg .

myspys och ledig en så härlig måndag som de ändå är idag.
Tyvärr kan man ju knappt vara ute på grund av att man är genomförkyld hes och ont i halsen.
Hejja!
Men de är ju sånt som händer.
Min helg har iaf varit skitbra :)
I fredags jobbade jag mellan 8-16 sedan var jag ute och hjälpte familjen i trädgården lite, räfsa löv. Duktig tjej jag vet! Sedan var de göra iordning sig och vidare till krokek för att träffa hela gänget. Hur kul som helst, första gången sedan jag kom hem några av dem.
Därefter var de jobb lördag 9-16 och sedan stress hem, packa och åka med henke och emil ner till jkpg :)
Till josse och fixa iordning mig, alltid lika kul att träffa henne.
Sedan träffa sofia och Ellen och några andra av sofias kompisar.
Det blev lite grillning och förfest, sedan drog vi till emil där henke, erik och stoffe var.
Alltid kul att umgås med dom också, därefter var de sliver som väntade.
Hur mkt folk som helst men kul hade vi, tyvärr tappar man ju alltid bort folk där men så är de ju och halsen sved också så de var ju typiskt men de är sånt man får leva med.






Sedan var de frukost hos fam. ryden mums, och därefter kom familjen och hämtade upp mig för att åka vidare mot borås och träffa peter och linda och senare på kvällen se elfsborg besegra malmö :D
Vädret var underbart så vi käkade hos linda och peter och därefter blev de solhäng ett tag innan vi tog oss vidare ner mot stan, knalleland och därefter borås arena.
Matchen var riktigt bra och vi fick se våra favoriter krossa fd. serieledarna malmö med 3-0 ...
UNDERBART!!






Därefter blev de ut och käka på bubbles innan de blev bil hem till ödeshög igen.
Jag kan inte klaga på helgen iaf, underbart väder, underbara människor och lite fotboll och god mat på de.




life is goood!
Puss Lina


Kommentarer
Postat av: josse

tack för helgen hjärtat!

2011-04-25 @ 23:52:26
URL: http://[email protected]
Postat av: E-len

Haha jag måste ju säga att jag ser lite efterbliven ut! Fast jag får va glad för att du inte lägger upp måsbilden ;) <3

2011-04-27 @ 22:51:24
URL: http://dittberner.blogg.se/
Postat av: Anonym

helvete så döpte jag mig själv till E-len... x)

2011-04-27 @ 22:52:08
Postat av: Lina

haha, ellen du är jättesöt. åh måsbilden lovade jag ju att inte lägga ut så de kommer jag inte göra heller :D



josse tack du också<3

2011-04-28 @ 19:51:20
URL: http://linawettergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0