soliga måndag .



Sov hos josse sedan var de tidigt upp för att lämna bilen på atteviks.
Josse hängde såklart med.

Sedan fick vi allt ta och promenera en bit men vad gjorde de.
Vi lyckades iaf pricka rätt i tiden och bussen kom perfekt.
Sedan in till stan och sola en sväng och sedan träffa sofia som jag inte har sett sedan studenten nästan, sjukt kul att äntligen träffa henne, kändes som att allt var precis som vanligt!
Sedan fick jag äntligen träffat Ellen som de egentligen känns som jag känner. Riktigt roligt! hoppas verkligen de blir fler gånger.
Därefter blev de lite sallad på Prima och lite snack innan jag var tvungen att lämna kära jkpg och åka tillbaka ill ödeshög igen.

Mycket bra dag med sol och härliga människor




PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0