kanonhelg .

helgen har verkligen varit bra.
Lördagen började med jobb mellan 06:00 - 15:00 därefter stress hem eftersom det var förfest här hemma som var pågång innan Klaras 20 års fest. Åh så klart så är jag ju inte den bästa på att förbereda så de var inte mkt fixat mer än att jag städat. Så de blev att duka och fixa och dona, sen skulle jag ju göra iordning mig själv också innan 5 då alla skulle komma. Hejja mig! men de löste sig, dock var jag inte helt klar när alla kom men de löste sig ändå.

Fröken olsson lyckades lösa de hela så hon kom också och lovisa som är för söt kom för att hjälpa till lite :D
därefter välde de in med folk och de var lite grillning först på programmet och därefter fri aktivitet, haha ;)

Vi drog sedan till Karlzons för att fira klara som fyller 20 år. Mycket lyckat!




in i dimman, haha

Mycket trevlig kväll, dagen därpå började med att snygga till lite hemma, men de var ganska lugnt ändå och inte så jättemkt att städa som tur var, sedan gjorde jag mig iordning inför dop och åkte vidare mot kaxholmen för att vara med när lille Alvin skulle döpas.
Åh när jag kom fram stod min pingla där och hälsade mig välkommen, första återföreningen sedan vi kom hem.
sjukt kul att träffa henne.


paketöppning

sötaste tårtan

gudmor och Alvin nydöpt

Därefter blev de städning innan vi lämnade lokalen i kaxholmen för att dra vidare mot huskvarna.
Lite pizza klämde vi också in och sedan film hemma hos fam. Ryden.
Alllt är som vanligt och jag trivdes ganska bra, somnade under beckfilmen som vanligt!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0