jag trivs jättebra på nya jobb, nu är de golfarna och jag .

Hallå folket!
Hoppas ni mår bra en sådan här härlig torsdagskväll.
solen skiner ju och allt, så man ska väl inte klaga.

Själv har jag jobbat hela veckan, var dock ledig i måndags, var sjuk också så de var ju bra att jag hade ledigt och kunde kurera mig lite. Är inte helt bra i halsen och med förkylningen än, men de är helt klart på bättringsvägen.
Annars har de gått bra att jobba, igår var de jättelugnt och idag har de varit betydligt mer.
Har även haft konferanser också, man lär sig alltid något nytt varje dag.
Men kul är de verkligen!!

Nu är de mkt kul som händer framöver.
Imorgon jobbar jag mellan 06-15 och sedan ska jag träffa Lovisa och hon ska klippa mig kort förmodligen och lite slingor på de. Senare sen på kvällen kommer min pingla josse och hälsar på.
wiiiiee!



Hon ska stanna hela helgen.
Åh lördagen sen ska vi fira min moster som fyller 50 år och henke somhar fyllt 24 :D därefter får jag se.
sedan söndagen ska vi bara umgås :D
Hoppas de är sol så vi kan få lite färg, allt som har försvunnit nu sen vi kom hem :D
så ser slutet av veckan ut för mig iaf.

PUSS


Kommentarer
Postat av: josse

2011-04-28 @ 21:26:29
Postat av: josse

Tycker ditt veckoslut ser RÄTT SÅ bra ut om jag säger så :D <3

2011-04-28 @ 21:27:15
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0