Äntligen hemma .

Efter mycket om och men så har vi äntligen landat i vårt kära Sverige.
Det var underbart att få sätta foten på svensk mark igen och andas in den höga, kalla luften.
Ja som sagt resan kunde slutat i katastrof eftersom vi kollat fel på vår biljett och trodde att vi skulle åka en dag efter den vi skulle. Som tur var så kollade jag biljetten och josse kom på att det inte riktigt stämde med de som vi planerat. Så tack och lov för att vi kollat en extra gång!

Väl hemma har de varit full rulle efter att josses föräldrar hämtat oss på flygplatsen.
Det började med lunch hemma på bergsgatan, äntligen mammas mat som har varit otroligt efterlängtad!
Sedan lämnade josse min kära sambo mig efter 6,5 månader för att fara hemåt så de var en liten omställning att för första gången på 6,5 månader sova själv i sin egen säng. Vilket var otroligt skönt.
Därefter var de dags att ta tag i allt, jobb, söka till skola, hälsa på alla, klippa mig o.s.v.

Men nu känns de ändå som att man har fått lite ordning på livet igen och det känns fantastiskt nu när solen lyser också och våren börjar komma.

ajja, så är de. Nu ska jag ut och springa en sväng, vi hörs snart igen.
Puss Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0