solen skiner .



jobbat hela veckan, eller ja tisdag, onsdag, torsdag iaf.
Idag till halv 2 bara men alltid något,
sen jag slutade har jag bara varit och handlat, käkat och inte mkt mer.

fick mina flygbiljetter till australien idag, nu är de NÄRA!
shit vad kul de ska bli, börjar bli lite närvös och så nu. men usch va kul de ska bli!

ska snart ner till träningen och säga hej, men ingen träning idag, fortfarande ont i halsen och förkyld tyvärr.
men imorgon är jag ledig och då ska jag till huskvara och träffa min älskade vän josse!
åh så ska vi ut och hälsa på gamla klassen, saknar ihjäl mig ♥

Annars är de full rulle, helgen har varit bra, jobbade i lördags sen var mamma  och jag i lkpg och gick lite på ikanohuset, trevligt att vi kunde hitta på något tillsammans :)

Åh nu i helgen blir de ju jkpg imorgon sen ska jag på kräftskiva på lördag så de blir mkt trevligt också, bara massa festligheter!

ha de, PUSS ♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0