hemkommen .

första träningen ute på zinken på riktigt riktigt länge är avklarad. de känns skönt att vara tillbaka faktiskt. trotts att de är lite sådär med vissa saker, speciellt min kondition, haha!
Något ännu roligare är att jag förmodligen träffar mina godingar när jag åker hem i helgen, åh så ska jag jobba och ska man se något positivt där så är de goa pengar.
Snart drar vi på träningsläger också, de kan ju bli hur som helst.
ska bli kul att komma bort iaf. åh få göra lite annat, ska bli kul att hänga ihop med fotbollsbrudarna lite också, var ett tag sen nu. Maaaaaalmö blir de då! bland en massa skåningar, åh de är väl aldrig fel, hoppas bara vädret blir bra.
Nu hade jag tänkt se film, vet inte riktigt vad de blir, får se lite!
sen ska jag sova, för jag är riktigt trött åh har en hel del att fixa imorgon.
PROJEKTARBETE högsta prioritet!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0