the way you make me feel .

hallå underbaringar där ute.
Sorry min bloggning har vart kass som fan, men ska bli lite ändring hade bara lite julledigt ;)

Men nu så ska de bli mkt bättre igen för hoppningsvis :)

Hur mår ni?
Hoppas allt är toppen, för de är de med mig iaf, tyvärr så är de så illa att skolan börjar imorgon, kanske inte lika roligt, men sant!
Sista terminen nu, känns ganska otroligt om ni frågar mig!

Åh så hade jag inte börjat försen vid halv 11 imorgon, men självklart har jag lagt körlektion vid kvart över 8 på morgonen ;) haha! smart!
så de blir upp med tuppen, lite konstigt eftersom man är så van vid att ha vänt lite på dygnet!


Jaha, annars då?
jag måste ju säga att de flyter på rätt bra, hoppas de gör de för er också!
rätt kallt är de ju ute men vem tycker inte om snö och 18 minus lixom ;) haha!

ajja, nu ska jag fixa lite annat. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0