längesen nu .

satt och kollade igenom lite vad jag skrivit genom åren som jag haft blogg, åh fy fan va roligt jag haft!
vi har gjort sjukt mkt roligt tillsammans!
Åh snart har de tre åren gått. kan int fatta hur fort tiden igentligen går.
men nu väntar de roligaste åh jag är sjukt taggad!
STUDENTEN

Helgen har varit mkt bra, åkt hem i fredags efter träningen och var och hälsade på mormor och morfar en sväng eftersom mamma och pappa var borta över helgen. Där träffade jag fam svärd också åh satt och snackade med dem en sväng. Sen hem och sova och upp och jobba lördagen.
Mormor och morfar skjutsade mig sedan vidare till jkpg och jag gick ner för att se A-laget spela. Damerna vann med 1-0 och de var härligt att de fick en sån snart med tre poäng. Efter de gick josse och jag och shoppade lite taco och fixade iordning lite.
Därfter spendrades resten av kvällen hos fam. ryden med spel, film och bus.
idag däremot har jag varit hos josse och sedan åkt en sväng till a6 för att träffa mamma och pappa åh käka ihop med dem. sedan blev de plugg och lite livetsord arbete i sådär 5 min.
sedan fick vi reda på att de var match så vi drog ner till vapenvallen och kollade lite.
nu har josse och jag kollat beck och spelat kort.
snart ska jag sova tänkte jag, de är ju träning imorgon!
hade Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0