Josefine Sara Elisabeth Rydén .

Det finns en person som jag måste få berätta lite om.
Det är denna tjej:
Inte för att jag vet vart jag ska börja men de är bara en sak jag vill säga, jag skulle aldrig vara den jag är eller så glad jag är om inte du hade funnits vid min sida och stöttat mig.
tack vara ett du alltid finns här så känner jag att jag kan slappna av och vara exakt den jag vill vara!
din glädje, dina tårar och din humor vill jag vara med och dela!
jag veta att om vi skulle hålla ihop skulle vi kunna komma hur långt som helst.
asså va fan gör jag, sitter här och babblar massa strunt.
eller de känns ju så jävla töntigt men jag kan fan inte beskriva!
jag har ångrat en hel del saker i mitt liv men du är någon som jag aldrig kommer ångra,
du är så jävla braaaaaaaaaa!
tack som fan att jag får vara i din närhet och vara med om alla roliga saker tillsammans med dig.
ja kommer aldrig visa hur mkt de betyder, men tack som fan!
trots att vi bor ihop, går i samma klass, har samma fritidsintresse, har samma kompisar, umgås 24/7 kommer jag fan aldrig tröttna på dig :)
det finns bara en sak jag vill säga: TACK!

~ våra minnen är eviga ~

Kommentarer
Postat av: Linn

ni är som bill o bull, sjukt söta, fast mycket bättre dom :)

fint skrivet :)

2009-09-21 @ 21:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0