helgens härliga händelser .

Fredagen avslutades toppen, jag och josse som inte hade något att klä ut oss till blev tillslut tjuvar!
inte så där jättebra kanske men fick bli lite snabbt och enkelt sådär.
Vi gick till esplanaden där madde hämtade upp oss,
Det visade sig att stina bodde mitt ute i skogen utanför kaxholmen, jättemysigt men grymt läskigt...
Där befann sig också en massa snyggingar utklädda,
det blev mycket god mat och tipspromenad med lekar på de.
riktigt lyckad kväll åh tack till alla :)
lite bilder:

emma, hanna och josse
mickan och sara
lena och madde

josse och henny

jojjo och emma

malin, mickan och sara

lekarna, sanna, lena och madde

mathilda, sara och hanna

jag och henny

värdinnan stina och jojjo




Därefter var de lördag och då var de äntligen jag och mina älsklingsblondiner.
Josse och linn kom hit efter att de jobbat på lördagen, ni vet sibylla nördar!
Vi fixade till oss och hann till och med sitta ner och umgås istället för att stressa ihjäl oss som vi alltid annars gör.
Fast efter att ha suttit och chillat blev de stress till slut se endå.

Väl hos Linus var de massor av folk och de var riktigt kul att träffa alla.
mycket dans och trevligt sällskap.
därefter blev de en mysig tripp till bankeryd och tillbaka.
Tack för en bra kväll!
jose och linn nu är underbara :)

bilder:




















PUSS


Kommentarer
Postat av: josse

trevlig helg ju ;) :*

2009-11-02 @ 23:28:34
URL: http://josefineryden.blogg.se/
Postat av: Linn

hahaha den första bilden sen lördags :D hahaha..

;)

2009-11-03 @ 21:34:20
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0