fotbollsavslutning på stadshotellet .

Igårkväll var de dags för fotbollsavslutning med laget!
Känslorna var blandade både positiva, negativa, glada,ledsna .
Det var oerhört kul att träffa alla igen, men tråkigt att säsongen är slut och att thomas inte kommer stanna kvar hos oss nästa år.
Vi fick mat som var underbart god, fläskfilé och potatisgratäng.
Därefter blev de prisutdelning och även ett antal olika tal.
jag fick ett tilldelat till mig från pelle och de värmde verkligen!
alltid kul att höra att någon uppskattar de man gör :)
bilder kommer så småningom, fick tyvärr inte med mig någon kabel hem, så de får bli när jag kommer tillbaka till jkpg imorgon igen.

Jag fick tyvärr avvika en aning tidigt på grund av att jag skulle jobba idag och så går ju inte bussarna sådär jättebra.
Så jag åkte därifrån runt halv 10 och så hämtade mamma mig i gränna därefter.
jag var trött och skulle jobba vid 7 idag så gick och la mig direkt när jag kom hem.
eftersom jag fortfarande är förkyld så var de ingen höjdare att gå upp till jobbet idag måste jag erkänna.
fast de gick över förväntan för min del idag på jobbet och dagen gick mkt fort.

Åh nu sitter jag och mamma framför tv:n och ser på "ensam hemma, igen"
en gammal goding!

hörs lite senare, PUSS



bild från bara b-lagets avslutning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0