you and I collide .

Sitter med färg i håret och de kliar jättemycket.
Hade tänkt att fixa till den irriterande utväxten, åh de känns som de kommer bli bra :)
Linn har varit här och hjälpt mig,  försökt snygga till mig lite!

Vi har haft riktigt trevligt och pratat om både de ena och det andra, ;)
Tyvärr var de ingen längre tid, men jag ska inte klaga!

Jag har en sak jag måste erkänna, detta är första gången på riktigt länge jag känner att de är som gamla vanliga tider tillsammans med dig Linn, åh de känns så jävla bra!

Äntligen, du anar inte hur länge jag gått och väntat på denna dagen, Tack för att du är påväg tillbaka :)
Du är alldeles underbar ♥



Åh därför bjuder jag på denna stora jäveln !


Kommentarer
Postat av: Linn

du fattar inte hur glad jag är för det <3

2009-05-16 @ 20:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0