Tisdag 19 maj .

Tjoo, nu sitter jag här som vanligt sent ute och pluggar.
Men den här gången är de på meo-uppsatsen, för er som undrar vad de är så står de för MedEgnaOrd-uppsats.
Vi kommer imorgon att bara få ha med oss källförteckningen och inget mer.
Därutifrån ska vi skriva exakt hala uppsatsen utan något som helst hjälpmedel.
Så de blir riktigt spännande.

Idag har de varit full rulle hela dagen.
Började med i morse, träning med sanda, riktigt roligt!
känndes kul att få komma ut och känna på de,¨åh de var längesen jag kände så. så de är verkligen ett steg i rätt riktning.

Sedan skola, med allt möjligt, bland annat en liten uppsamling i storparketten och en genomgång om projektarbetet i 3:an. Riktigt kul ska de bli, jag är lite sugen på att göra film faktiskt. men vi får väl se!

Jag stannade kvar en stund i skolan efter och skulle plugga MEO men de blev tyvärr inte mkt gjort då.
Linnea, getto och sofia var med så vi satt mest och tjatade tycker jag. jaa som ni läste lite tidigare under dagen så fick ju linnea chansen att skriva ett litet inlägg också, så kul för henne ;) hahaha!

Därefter hem och käka lite, plugag lite försöka hinna med iaf, sen ner till träningen :D
Åh idag fick vi brallorna som vi längtar efter så länge. Träningsoverollbrallor typ.
Härligt!


Träningen idag gick också riktigt bra. Vi hade rektangeln, ajax och inlägg + anfall/försvar. askul!!!
Jag jobbár på de, känslan. åh jag känner att den är påväg tillbaka.
Jätteroligt!
Nu kan jag äntligen försöka börja njuta av att få hålla på med de jag tycker är absolut de BÄSTA...
Tänk vad en inställning kan förändra,

Jag måste faktiskt passa på att tacka, alla vänner som är så underbara och stöttar mig i allt jag gör.
Även tacka tränare pelle och tomas som alltid ställer upp och är så förstående, de betyder oerhört mycket!
Åh till familjen som alltid finns där vad de än skulle vara,
TACK!!



Nu ska jag plugga lite till sen sova.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0