svar till frågestunden .

vad är det allra pinsamaste du varit med om i hela ditt liv? :D
- Det pinsammaste jag gjort i mitt liv, shit. det var ingen lätt fråga. Jag tror tyvärr inte att jag kan svara på den riktigt, har gjort så mkt pinsamt i mina dagar.  

Vad hoppas du att du gör om tio år?
- Om tio år tror jag att jag har flyttat utomlands och jobbar där.

Bästa årstid?
- Absolut sommaren


Är det din riktiga hårfärg och ditt riktiga hår?

- Hårfärgen är inte min riktiga, den är färgad men håret är mitt helt och hållet. Inget fejk här inte


TROR DU PÅ ALLVAR ATT UTV KAN SLÅ JÄRNGÄNGET I FOTBOLL IMORGON ??? :O :D hahaah

- Att jag tror, åh hur gick de då. Vinst till UTV med 2-1


Hur länge har du spelat fotboll?

- Jag har spelat så länge jag minns, vet inte riktigt när jag började. Men runt 8 kan jag tänka mig.


Hur många gånger tränar ni i laget per vecka? :)
- Under sommaren runt 4 i veckan


PUSSS


Kommentarer
Postat av: Linn

jag är inte nöjd med svaret på min fråga din höna :)<3

2009-05-25 @ 22:52:47
URL: http://linnheimdal.blogg.se/
Postat av: Hansen

Nu var det ju så att eftersom Sofia (en del av järngänget) gjorde ett mål så och Kajsa (en del av järngänget) gjorde 1 mål ochj var de du, josse elelr sofia som gjorde ett mål? aa ialf summa sumarium järngänget 2 utv 1 ! :D

2009-05-29 @ 10:58:31
URL: http://hahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0