stay alive .

Sitter i medioteket och försöker konsentrera mig på mitt idrottsarbete. men de är inte de lättaste kan jag lova!
Mediotekarierna sitter och tjatar hela tiden, åhhhhhh panik!!

Har äntligen gjort klart ALLA engelska nationella nu också, jätteskönt. Hade sista delen idag muntliga med josse och linnea, gick faktiskt bättre än vad jag trodde, med tanke på min dåliga engelska så de va skönt!

.....Och imorgon är de nationella i MATTE ..... Det kan gå precis hur som helst så tror jag ska ta tag i de lite nu och gå igenom alla kapitel lite smått och se så jag förstår de mesta iaf.





bästa ♥

Kommentarer
Postat av: josse

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-05-11 @ 14:23:29
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0