soooooolen steker .

heeeeeeej :)
nu är de underbart väder ute och vi ska spela match om ett par timmar,
men klagar jag, nejdå!
Jag älskar solen och sommaren...
Josse sov här inatt och vi ska käka lite frulle nu och sen ut i solen en liten stund innan sosso kommer och hämtar upp oss, åh så ska vi bege oss till hovslätt där matchen kommer äga rum.
Idag ska jag spela högerback så de blir spännande, kötta som gäller!

Tagga brudar!

Igår var de riktigt trevligt, efter träningen hade josse och jag inte mkt för oss, så vi bestämde oss för att åka in till stan en sväng för att kolla till läget, de var ju nämligen jönköpingsmarknad igår..
Åh vi hittade en hel del trevligt folk, Kajsa, Ph, albert, andreas, ylber, micke, sofie, rappner, oskar och adam.
Mycket trevligt, vi avslutade kvällen i kajsas fina båt där vi satt och njöt av sommaren.
Sedan åkte jag och joss hem för att sova.



ajja, nu ska jag käka lite frulle.. hörs sen PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0