living in a dream .

heeej,
nu var de längesen idag, sorry!
Men de har verkligen varit fullt upp och jag har inte haft någon tid över tyvärr.
Som tur är jag ju tillbaka nu med massa roligt att berätta!

Får väl börja med shoppingen i fredags, de blev en hel del,


       
tröjan är från gina 149:-
Jeansjackan från Monki 500:-

Jag köpte även en klänning från gina och leggins.



På kvällen sen var jag bara hemma med familjen, vi hade lite främmat, så jag var med och var lite social där.
Riktigt trevligt! Skönt att bara vara hemma och ta de lugnt också :)



Lördagen var riktigt spännande, familjen skjutsade ner mig till jkpg runt 2 någon gång. Så jag var perfekt här för att se dam a-lagsmatchen mot mariebo, lite derby så de är ju klart man ville se den!
Tyvärr gick de inte så bra för oss, förlust med 3-0... tråkigt! Men de är bara attt sikta på att slå dom borta sen.

Därefter kom sofia och mötte upp mig, vi gick hem och bytte om och sedan ner till vättersnäs fotbollsplan för att lira lite boll med tjejerna i klassen. jättekul!
Det skulle vara utv mot järngänget, men de var svårt att få ihop de eftersom de var en hel del av utv som svek. Men som tur var så var jag sofia och josse där, vi som alltid ställer!!!

Så vi delade upp lite och sofia andersson blev med oss (bästa laget)
Såklart blev de ju vinst till UTV, utan tvekan med 2-1.
Matchen varade i ca. 5 min därefter var alla helt slut, vi hade ju kört snabbprick innan också. åh de var sjukt jobbigt!
Därefter blev de massa larvande och kort såklart xD hahaha!
Så här är lite bilder därifrån ;)

                                       
Järngänget                                                                      UTV


gruppfoto


Därefter blev de chill, vi drog hem och duschade och sen in till stan och alcamo där vi köpte med oss sallad.
Efter de gick vi till piren och satte oss och käkade och snackade lite, mysmys!
Sedan gick vi till sandy´s och fikade,

Jaa, helt enkelt en JÄVLA TOPPENKVÄLL!!
tack brudar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0