linnea in tha house.

hej alla linawettergren.blogg.se- läsare.
nu sitter jag här i meddan med blondielina, sofia och getoar. jag har kommit på att jag är en väldigt intressant person och har mkt bra saker att tillföra mänskligheten. kanske ska jag släppa på mina principiella spärrar och skaffa blogg.
det första jag vill säga till alla bloggare: SKIPPA SÄRSKRIVNING! såja, nu vet ni.

egentligen borde jag plugga, men sitter man här med så underbara människor är det omöjligt. får åka hem och stänga in mig på mitt rum och panikplugga hela kvällen. vi har nämligen MEO-uppsats imorgon.

nu ska jag ta tummen ur arslet och göra nåt vettigt.

nu ska jag GITTA. fuck you, puss&kram. /linnea.


Kommentarer
Postat av: VANESSA

Svar: nej jag vet faktiskt inte. Det fanns inte på hemsidan i alla fall och jag hittade dom inte i affären. ;)

2009-05-19 @ 15:31:07
URL: http://vsss.blogg.se/
Postat av: Johanna :)

SKita i sär skrivning ;) :D hahah busig ja va nu!

2009-05-19 @ 20:53:40
URL: http://johannawetterheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0