kärlek .

kärlek ska vara något fint, vackert och alldeles underbart!
jaa, jag har hört hur många olika förklaringar som helst, men kan aldrig sätta fingret på den rätta förklaringen.
kan de vara så att jag aldrig varit rikigt kär någon gång? eller är de bara så att man inte ska veta?
Det finns så många som funnit de där fina, kärlek! det som alla längtar efter.
Jag kan känna kärlek till en mängd saker, fotbollen, vänner, sommaren, solen, familjen..
allt det är något jag redan har och är evigt tacksam för
men ...


...  jag vill ha någon att hålla om, närhet!




Kommentarer
Postat av: josse

Det kommer, du har bara inte hittat nån som förtjänar dig än! <3

2009-06-01 @ 22:13:58
URL: http://josefineryden.blogg.se/
Postat av: Linn

det är verkligen så.

men tur är att vi har världens bästa vänner. :)

du och jag kan ju bli tillsammans hihi <3

2009-06-01 @ 22:14:18
URL: http://linnheimdal.blogg.se/
Postat av: libbe

Det tar tid för den rätta kärleken.

Men det kommer Lina, du är underbar så vem vill inte ha en tjej som dig. Men visst, det är hur

underbart som hellst att hitta kärleken och att vara kär <3 :D

2009-06-02 @ 17:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0