Känslan saknas .

Är hemkommen från träningen nu.
Åh jaa jag tror faktiskt att jävlar anammat finns där, men de är något som saknas,
Åh jag har inte kommit fram till vad förutom idag,

Nu äntligen tror jag att jag vet vad de beror på. KÄNSLAN!
Den finns inte där. Jag går inte ut och känner att fotboll är de allra bästa jag vet längre, utan att jag är där och måste hela tiden prestera exemplariskt för att kunna komma någonstans.

Det har gjort att allt misslyckas. Eller egentligen gör de ju inte de, men mitt huvud säger hela tiden att jag måste göra bättre fast jag kanske gör bra ifrån mig. Kraven på mig själv är för höga.

Så Jag har bestämt mig för att böra tänka om, jag ska börja om helt på nytt!

Jag tänker gå ner till vare träning med känslan att jag får göra det jag tycker absolut bäst om och gå ner till något jag trivs allra bäst med att hålla på med. Även under träning ska jag skita i vad mitt huvud säger till mig att göra,
Jag ska bara ha förbannat jävla roligt!!

För de är därför jag håller på, åh jag vet att när fotboll är som roligast går de också bra!

så önska mig lycka till, PUSS

  


Kommentarer
Postat av: josse

lycka till älskling! <3<3<3

2009-05-19 @ 01:27:32
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0