Tisdag den 17 mars .

heeeeeej :)
Nu är jag äntligen klar, har städat iordning lägenheten åh nu är de riktigt fint, kan till och med jag erkänna!
det var en tidig dag idag åh träning i tipshallen, som tur är så försov vi oss inte iaf, till skillnad från vissa andra, haha!
Därefter skola och tråk, sedan ingen idrott, hem och plugga psykologi ist. Prov imorgon!

Solen har skinit hela dagen idag också, åh de har varit varmt och skönt, åh de gillar vi!
Snart ska jag iväg till träningen, zinken mllan 20:00-21:30 ska bli kul!
åh så stänger tipshallen på söndag också, lite småtråkigt men så är de. Inte lång tid kvar tills vi går ut på gräs :D

hade, PUSS

Kommentarer
Postat av: Alex

Syftar du på mig ^^) ?

2009-03-18 @ 16:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0