läggdags .

Nu är de sent, klockan har slagit ett och lite till, så bäst att lägga sig snart så man orkar upp imorgon.

Denna afton har varit riktigt trevlig, började ju lite sådär med att vi inte var välkommna till en fest som övriga folket drog till, men som tur var så hade de ju riktigt tråkigt där, åh jaa de är väl kanske inte så konstigt.
VI var ju inte där!

Linn kom iaf till mig efter sin träning och hade som vanligt med sig mat som hon käkade. josse och jag satt bredvid och snackade som vanligt!! Jag måste säga att vi hade riktigt trevligt, därefter åkte vi ner till hemmakväll för att möta upp albert och köpa lite gott, åh sedan självklarrt buss 13 hem igen.

Väl hemma satt vi och snackade, spelade kort, lyssnade på musik och kollade kort, jag måste nog säga att de blev var trevligare än vad jag kunnat tänka mig! Vi fick även besök av en trevlig kille, kulig!

Så om jag får säga de själv så har vi haft en trevlig kväll, så nu är de bara att TAGGA inför morgondagen :)

- Kolla match zinken
- A6 kolla josses syrra sjunga
- hemligt
- hemligt

ajja, berättar mer imorgon, så god natt, PUSS

Kommentarer
Postat av: Linn

hihi. trevligt va? jag tyckte det var mer än så. du är så bra <3

2009-03-08 @ 23:00:43
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0