Jönköpings länstrafik .

Nu får de räcka......
Vi var nere och handlade och skulle ta bussen hem. Vi var i god tid och skulle bara gå ut för att ta bussen. Då ser vi bussen åka mot busshållsplatsen och vi började springa.
När vi nästan är framme och så nära på snuddar vid bussen, kör den iväg!
Jag blir så förbannad åh bara skriker och tar upp mobilen för att kolla vad klockan är. Tror du inte den åker en minut för tidigt. Åhhhhhhhhhhhhhh!

Okej om en buss är försenad de är lugnt, för de kan ju vara mycket folk som ska på eller vad som helst.
Men de finns inget som förklarar varför de åker för tidigt, de vinner fan inte ett dugg på de bara irriterade passagerare.
Åh de här är inte första gången. Nu måste de bli ändring på detta, annars så ska jag ringa åh snacka med dem!

någon som håller med mig?


ajja, nu ska jag försöka bli glad igen åh glömma detta åh umgås lite med josse ist.

PUSS hej .

jönköpingslänstrafik, HATA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0