I can walk 1000 miles to be with you .

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Nu ska ni få höra en glad tjej kan jag lova!
Denna dag har varit så fucking jävla braaaaaaa!
Jani var ska jag börja, lika bra att jag tar allt från början :)

Började med att josse skulle åka ifrån mig och jobba, de var väl ingen bra början, men så kan de vara ibland!
Sedan var de taggggggg, MATCH som väntade.
Samlades vid 12:00 zinken och A-laget spelade före oss, vann med 3-2.
Jag gick starta och spelade hela 90 minuer på min vänsterbacks position.
Det var toppenväder för att lira fotboll, molnigt, vindstilla och inte så jättekallt.

Vi inlädde matchen starkt och de höll sig igenom hela faktiskt, Spelat flöt på och målen bara rullade in.
När domen blåste av matchen blev resultatet 7-0 åh jag var överlycklig!

För de första, jag fick starta och jag kunde spela hela matchen utan att ha ont och för de tredje vi spelade som ett lag poch jobbade för varandra!

Men nu kan jag inte hålla inne de längre, jag fick ju göra mål också :) underbart! Frisparksmåååååål!

Ajja, nog om matchen, därefter var de ingen dusch och dirr hem till fröken Heimdal!
Där de blev mysmysmys i massor,
Vi hade en sån riktig spakväll josse skulle också kommit men tyvärr blev hon sen efter jobbet och hann inte komma, åh vi saknade henne massvis men försökte göra de bästa av situationen!
De blev bubbla bubbelpool med massa skum åh roligt, äta mumsig lasagne, ansiktsmask, fixa naglarna och ögonbrynen, äta chockladpudding och en massa skratt och prat.
Linn tack för att du är så jävla underbar!

Sedan efter de så blev de tåget hem och hem till min pingla, Rydén :)
Packa hennes väska och hem till mig, åh nu är allt som vanligt igen åh jag trivs sjukt bra!
Jaa, vad kan man mer begära, INGENTING!
Jag begär iaf inget mer, fotboll, humor och underbara vänner <3

Just nu är allt så BRA!

Tack till alla som varje dag, timme, minut och sekund gör mitt liv så sjukt mycket bättre <3

maaaaaassa PUSSAR till er där ute!



lite bilder från dagen:







Kommentarer
Postat av: josse

Tycker om dej, men inte alla så otroligt fula bilder du lägger ut på mej:( du kan väl lägga ut bilder på mej som jag iallafall ser LITE söt ut på åtmindstonne^^ även om sånna bilder är sällsynta... Du är den finaste<3

2009-03-16 @ 01:28:05
URL: http://josefineryden.blogg.se/
Postat av: libbe

JANI lina värsta blatten nu jao :D

2009-03-16 @ 10:08:29
URL: http://libbejashari.blogg.se/
Postat av: libbe

JANI lina värsta blatten nu jao :D

2009-03-16 @ 10:08:37
URL: http://libbejashari.blogg.se/
Postat av: Linn

du är underbarare :D

2009-03-16 @ 10:55:10
URL: http://linnheimdal.blogg.se/
Postat av: DIXIE DELANIE

Have a nice day!



Many hugs Delanie! :)

2009-03-16 @ 12:59:07
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/
Postat av: Alex

Haha, Jossans min ^^

2009-03-16 @ 17:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0