helghelghelg .

jaaaaaaaaaaaa du är de äntligen helg igen!
Men jag händer denna helg nu då.

- Lördag till Albert med några åh hemligt hemligt
- Söndag heldag i halmstad med laget åh match mot Halmia.

Just nu har jag precis kommit hem, har varit och tränat, atlantis plus simmat på rosenlundsbadet. Åh de gick bra idag, var skönt att köra lite annan träning. Ska inte träna brottningen ikväll för att jag vill kunna vara med på matchen på söndag.

Ikväll skulle vi egentligen på fest men de blev inget, så de blir väl att vara hemma åh mysa med mina favoriter, åh de är ju inte illa de heller!



hörs lite senare, josse kommer nu! PUSS


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Oki, trevligt :) Imorrn ska jag jobba, men i övrigt händer inget särskilt alls.

2009-03-06 @ 18:39:42
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: anonym

men luffigt att festa hos Albert...

2009-03-07 @ 00:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0