fredagmorgon igen .

hallå jaa!
Nu är jag tillbaka igen, men de blir bara en snabbis nu också så länge jag hinner. Getto kommer snart och de är dags för skola.

Idag blir de:
- skola
- träning sanda
- löpning+brottning hff
- buss till gränna där pappa kommer och hämtar mig
- hem till ödeshög och umgås med familjen, kanske fest

Åh imorgon:
- jobb mellan 7-15
- hem
- till kusin åh fira honom och att han kommer hem från australien

Söndag:
- umgås med familjen
- kanske match om benhinnorna håller

Jaa, de är väl ungefär sådär min helg ser ut, ska bli skönt att komma hem till familjen, men kommer sakna alla här!
ajja, hoppas ni klarar er utan mig, kan bli svårt!
Jag tycker iaf de ska bli lite kul att få träffa familjen nu, har inte varit hemma på månader nu!

"fotboll är så jävla bra

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0