fotboll i snöfallet .

yes, nu är jag äntligen klart, har tränat, duschat och ätit! Så de är skönt att bara känna att man är klar och har massa annat att tänka på :D

Iaf, idag har de varit sånt skitväder, typ snöstorm, iaf när jag skulle gå ner till träningen i morse, blåste snö överallt!
Åh när jag kom fram, så var de snö på hela zinken!
Såå jaa de blev ingen träning då inte!

Men sen var de ju träning ikväll nu också och vädret höll i si, underbart!
Så de var ju kul, åh kallt!
Jaa, men jag ska inte klaga de gick riktigt bra idag åh var kul. sååå




Jag måste iaf, erkämma en sak för er!
man saknar sommaren en hel del, tänk er. gräääääääs åh soooool!
Gå ner och träna på vapenvallen när fåglarna kvittrar! de är något som är alldeles obeskrivligt :)

sommar, koooooooooooom nuuuuuuuu!




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0