Tisdag .

nu har jag precis städat klart hela lägenheten åh jag känner mig faktiskt riktigt duktig :)
Det är inte varje dag de sker en sådan här storstädning, hah!

idag ska jag även packa, åka hem till ödeshög, prata med mina grannar och köpa paket till älsklingsmamma som fyller år imorgon!

Åh jag kan inte träna ikväll för att jag är förkyld, jättetråkigt! halens känns som en enda tung klump, åh jag orkar inte mkt, så hoppas verkligen den skiten försvinner.

Missar ju matchen på onsdag på grund av både halsont och att jags ka åka till ortoped och kolla benhinnorna!
lite tråkigt men så är livet!

nu ska jag ner och fixa lite grejer, vi hörs... PUSS


Kommentarer
Postat av: rebecca

från H&M ju! :D

2009-06-16 @ 20:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0