kass uppdatering .

Förlåt för att jag inte har hört av mig på länge, men de har varit full rulle nu.

med blandanna skolavslutning, ullared åh grejjer!

Skolavslutningen i torsdags var väl som vanligt lite småtråkig. En snabbis på kungsporten sen till klassrummet och fika lite, därefter slut på den dagen åh äntligen SOMMARLOV!

På kvällen var vi först hos bella åh sen hos albert, riktigt trevligt!

Helgen däremot spenderades i ullared. Jag var också på 24 års kalas hos kusin Hanna i jenneberg. Kulkul!
Åh ullared med familjen åh fam. johansson och fam. bjälqvist också.
Åh jag har handlat hur mkt som helst, jättekul!

men nu ska de bli bättee för du kommer jag vara hemma lite mer :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0