Ge mig heeeeeeeelg, smögen nanana .

Jaa då har man klarat av den här dagen också då!
jobbjobbjobb, åh segt var de idag, från 4 och framåt till halv 8 var de inte mkt att göra, förutom precis innan jag skulle stänga, tror ni inte de kommer in en drös med folk som ska sitta ner och fika. Sånt kan man bli en aning trött på om ni frågar mig!


Ajja, skit i de nu, jag har något mkt roligare att berätta!
I helgen blir de smögen med mina underbaringar, ska bli sjukt roligt .
Så på fredag efter jobbet blir de full rulle ner mot jkpg och därefter Göteborg, uddevalla och SMÖGEN!
där josse och jag kommer träffa albert, linn, jossan, didde, coffe och jocke!
Åhhhhhhh desto mer jag tänker på de desto roligare kommer de bli ..

ge mig heeeeeeeeeeeeeeeelg NU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0