ny vecka, nya tag .

hallå snyggingar,
Jag sitter här i träningskläderna och har inte kommit längre, duschen känns oerhört långt borta när man sätter sig vid datorn. Åh att de alltid är lika frästande att sätta sig här när datorn är på!

Dagen började med att jag vaknade med en fot i ansiktet, åh de var ju självklart fröken rydéns :D Ajja, får väl stå ut med de, hon ska ju sova här imorgon också, Åh jag ser faktiskt fram emot de. Efter de så var de frukost åh vi fixade iordning oss lite. Var en aning trött, åh de är väl inte så konstigt, p.g.a. att joss höll mig vaken hela natten med att lysa mig med lampan rakt i ansiktet och spela en massa skitlåtar!!

Iaf, därefter hämtade vi Andreas och gick till skolam där de stod företagsekonomi på schemat, åh vi var riktigt duktiga idag och jobbade igenom hela häftet med bokföring, så i morgon kan vi slappa oss igenom lektionen! tisdagarna brukar alltid vara sega, så de känns bra!

Sen var de lunsch och pyttipanna, jaa de säger ju allt. Men vi bytte lunchkamrater för en gång skull och de var trevligt! Men de brukar de ju vara :)
Därefter hade vi engelska och de blev ingen lång lektion, datorerna som vi skulle använda fungerade inte, lr rättare sagt internet så vi fick sluta en aning tidigare :)

Jag och joss gick hem till henne och fikade lite och spelade Wii :) Åh jah vann ju såklart ^^ Därefter kom Linngull och vi gick hem till mig och snackade lite och åt mat. Sen var de träning pågång. Styrketräning och löpning, whiiiiii!

Åh Linn, du är välkommen till mig när du vill :) <3



Men nu är jag hemma och helt slut i benen,
dags för duschhhhhhhhhhh

PUSS



Ne-Yo med låten Mad



Tycker starkt om denna låten, riktigt skön!

Kommentarer
Postat av: libbe

visst är låten underbar! <3

2009-01-27 @ 12:06:52
URL: http://libbejashari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0