torsdag .

Nu är de paus i handbollen och jag försöker pusta ut lite, hur spännande som hesls.Det står 14-13 till Kroatien och jag vågar knappt titta.

Sverige har spelat grymt bra och står upp riktigt bra, det är inte vem som helst de möter, åh sporthallen är fullsat!

en halvlek senare ...

Åh, faan kroatien vann med 30-24, åh de tycker inte jag är rättvist, sverige har gjort en kanon match enligt mig och stått upp skitbra mot ett handbollslag i världsklass!

Trotts att jah är besviken såklart, hade gärna sett sverige vinna denna match så är jag endå stolt, sverige tar med sig denna matchen och går ifrån den med flaggan i topp!



 Dagen förövrigt har varit som vanligt kan man säga. Skolan först på morgonen, det började med att jag vaknade upp med josse bredvid mig konstigt nog, hon var här och sov inatt! Det är inte allt för vanligt, man kan väl säga såhär, jag har inte sovit allt för mycket inatt, hon har legat och berättat konstiga historier, sparkat på mig, knuffat ner mig åh jaa varit allmänt pigg helt enkelt. Men vad gör de säg, jag tycker om na endå, åh de är inte lite! Joss du är sjukt bra!!

Därefter skola och en dag med mycket flum, därefter hem och städa min lägenhet, det behövdes kan jag lova. Var saker överallt, men nu är de fint igen :D

Sen gick joss och jag till willys och handlade lite, joss köpte cola light (som vanligt) men de var ju bara tredje colan idag så de var ju inte så farligt, haha! Därefter hem och se handbollen, nu ska jag väl inte göra så mkt er, ska nog gå och läga mig snart, kan behövas p.g.a. att jag inte sovit så mkt i natt *host* haha!

Ha de, PUSS

Kommentarer
Postat av: josse

hahaha:P nästa tisdag kommer jag o sover hos dej igen kan ja lova:P Åh då ska mina roliga historier ha en poäng xD hahaha:P du är bara för bäst! Älskar dej tjejen, det vet du;) Flummma är våran grej <3

2009-01-22 @ 22:59:12
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0