tillbaka på banan .

hej alla underbaringar där ute.

Ursäkta min dåliga sida igår. Det var verkligen inte meningen att det som hände då skulle gå ut över er, men de gjorde de ju såkart! Hoppas inte ni tog illa upp för de var verkligen inte min mening. Men nu tycker jag vi glömmer de och ser framåt.

Dagen idag har varit betydligt bättre, riktigt bra faktiskt. Tack till alla er som verkligen bryr er, de betyder mycket!
Åh att vara borta från alla nu kommer vara jobbigt, skit jobbigt! Men jag kommer tänka på er åh hoppas på att ni saknar mig lite iaf :) haha. Jag skulle vilja ge en hälsning innan jag åker till några speciella personer som jag känner betyder lite extra:

Jag vill börja med en tjej som alltid står vid min sida, en som jag har kännt oerhört länge men som jag bara tycker bättre och bättre om. Oavsätt om vi bråkar så löser vi de självklart igen. Åh det är fröken olsson, haha! tack för att du är en sån underbar vän!

Därefter kommer Josefine, en riktig toppentjej som hjälpt mig sen första dagen jag anlände till jkpg. Du har varit mitt stöd och en tjej som jag verkligen kan lita på. Jag känner att vad det än är som händer så kommer du alltid vara vid min sida! Tusen tack till dig åh jag kommer sakna dig något enormt! (joss, jag lovar jag tar med mig kameran, 2 års garanti duvet)

Linn min lilla partyprutta, hah! okej det kan bli lite upp och ner ibland, men de är de som gör att vi kommer närmare varandra, Det är väl dig som jag lärt känna senast. Men de gör ingenting för vi kom varann så nära jättefort. Du bara sprutar energi, man blir glad utav att vara i din närhet. Tack för att du finns här för mig och gör livet en aning roligare :D

Alexandra haidari, my solemate! vi är så otroligt lika på alla sätt och vis, oavsätt vad du än gör och hur du än ser ut så har jag alltid roligt i din närhet. Du behöver bara sitta tyst åh min tillvaro är betydligt roligare än utan dig, jag kommer aldrig gömma träningslägret i Gränna. Synd bara att vi inte träffas oftare än vad vi gör, jag ska försöka göra så mycket jag bara kan för att vi ska börja umgås mer.

Libbe dig får man ju inte glömma, sist men inte minst! Du är ju en tjej som jag verkligen tycker riktigt bra om. När vi umgås är de ju mest när fotbollen är i närheten. Men det är ju det som gör de så himla bra, jag saknar att inte kunna få kötta ner dig på träningarna (lr de är väl du som köttar ner mig rättare sagt) men det är något som jag verkligen tycker om. Du är toppen! (åh libbe, benhinnorna börjar bli ättre nu, men de är inte helt bra)

Jaa, jag kommer SAKNA er, massor!

take care / Lina ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

saknar dig redan..

<3

2009-01-07 @ 17:23:21
URL: http://linnheimdal.blogg.se/
Postat av: Linn

jag orkar inte tvätta mer nu. hahaha.

dina ord värmer som bara den, och du vet att dom är ömsesidiga :):*

2009-01-07 @ 18:55:18
URL: http://linnheimdal.blogg.se/
Postat av: libbe

(: Vi saknar dig med.. <3



2009-01-07 @ 18:58:25
URL: http://libbejashari.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Hej! Kolla gärna in mina filmtips på min blogg :)

2009-01-07 @ 19:09:54
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Josse

Naawe älskar dej tjejen<3 Du betyder enormt mycket! Hör av dej när du har tid så jag inte ringer och stör :) <3<3<3

2009-01-07 @ 20:53:44
URL: http://josefineryden.blogg.se/
Postat av: Linn

kan du inte komma hem nu? typ när du inte ens kommit fram? :) snälla :)

2009-01-08 @ 10:08:28
URL: http://linnheimdal.blogg.se/
Postat av: AlexandraH

Liiiina! Jag brukar inte läsa bloggar men senaste tiden har jag tatt mig i kragen och gjort de! Tänk vad glad man kan bli utav att läsa bloggar! :D Du är en otroligt bra vän lina! verkligen en utav mina närmsta! jag tackar Gud för att du finns (om man nu tror på honom eller inte spelar ingen roll)!! Jag saknar dig oerhört mkt och jag lääängtar tills vi träffas! Vi måste verkligen ta tag i dethär med att träffas oftare! Jag mår så bra när jag e med dig! Jag älskar dig sjukt mkt!<3

2009-01-10 @ 01:09:52
Postat av: Anonym

älskling :)

KOM HEEEEM.

2009-01-11 @ 15:14:22
Postat av: lina

Tack till alla :) Ni är underbara åh fy sjutton vad jag saknar er, men jag är snart hemma igen och kan träffa er <3

2009-01-11 @ 16:24:50
URL: http://linawettergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0