snart helg .

heej på er!
Idag kommer de bli en snabbbloggning eftersom klockan är mycket åh jag har hur mkt som helst att göra. Men självklart kände jag ju att jag var tvungen att blogga endå.

Vaknade med joss intill mig igen, de börjar bli som en vana att hon sover hos mig, åh jag tycker bara de är trevligt! Inte lika tråkigt som att vara själv. Alltid lika treevligt att ha någon att prata med :) speciellt den tjejen, säg vad ni vill om henne, men när hon börjar prata då kan hon inte sluta :) så vi somnade ganska sent igår också, men de gör inget!

vi började skolan vid halv 11 idag, Mmm, sovmorgon de gillar vi!
det var företagsekonomi och sedan skulle vi ha svenska, lunch och sen engelska.
Men både engelskan och svenskan blev inställda, så vi slutade riktigt tidigt idag.

Detta var ju tvunget att fira på något sätt, så joss, linnea, mathilda, sofia och jag drog till chiliThai för att käka, därmed hann vi ju in på en resebyrå för att kolla upp våran utomlandsresa som vi så gärna vill åka på!

Sedan åkte vi hem och jag somnade lite, pluggade lite engelska åh självklart så handbollsmatchen Sverige - Serbien där sverige vann överlägset. Så sverige blev alltså 7:a i VM. Inte så dåligt tycker inte jag.

Därefter var de träning, tipshallen mellan 20:00 - 21:30 åh jag kunde faktiskt vara med hela träningen :D as glad!
Åh så ska vi spela cup på söndag också, kul! hoppas benhinnorna håller bara.

bilder från dagen:


dagens outfit

josse och linnea

sofia, jag och mathilda

linnea snygging

josefine :)


men nu måste jag gå, PUSS

förresten, imorgon är de HELG, Åh vi ska till habo och röja!

Kommentarer
Postat av: Yodit

snygg blogg

2009-01-30 @ 09:31:49
URL: http://yoditgirmay.blogg.se/
Postat av: linnea.

ni är underbara! <3

2009-01-30 @ 21:35:51
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-02-01 @ 00:34:04
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0