skolan har startat .

Tjofräääääs .

Idag har jag en hel del att berätta vet inte riktigt var jag ska börja. Det har varit både upp och ner kan man säga.
Startade ju med att det var skola och upp tidigt inte den bästa starten på dagen kanske. Däretfter kom den goda nyheten, inställd lektion, så jag började tio i tio och slutade runt 11. Ganska lagom om ni frågar mig!

Sedan åkte joss och jag in till stan för att sola på sence och shoppa lite på stan, mer in på detalj behöver vi nog inte gå tror inte jag. Förutom att vi trodde vi skulle sola 20 min men vi solade 9, blondiner förstår jag att ni tänker. Därefter åkte vi in till elmia och tipshallen för att titta lite på marre, libbe och rebecka så de skötte sig på sandauttagningarna, åh jag tyckte de gick alldeles perfekt.

När vi suttit där ett dag och glott skulle vi ta 13 till huskvarna och träna. Men som vanlig så är ju bussarna helt fucked up. Åh de kom ingen buss, så vi fick stå och vänta en kvart lr nått, va är problemet?
hatar åka buss, ska bli så skönt att fylla 18 åh få bil sen. Iaf, när vi kom till huskvarna var de styrka en timme och löpning en timme som väntade. whohoo kul tänkte vi!

Däremellan var de in på apoteket och handla idominsalva också, som vanligt så skämde joss ut oss för de flesta där inne, åh lägger komentaren
"lina nu kan du ju passa på att köpa klamydiatestet också"
haha, ofta! är de någon som ska göra testet så är de nog den tjejjen!!!

Tänk att de alltid händer sådär flummiga saker när hon är med, förstår inte riktigt varför?!

Ajja, träningen idag var iaf riktigt jobbig och inte nog med de. Vi hade någon snubbe som var och hälsade på och skulle väga och mäta alla, se hur många procent fett och muskler man hade i kroppen, kul tänkte vi!
Så nu är de dags för hårdträning och nyttig mat som gäller kan jag lova!


fotboll, mitt liv!

Jaa, de var väl de jag hade på hjärtat en dag som denna,
PUSS på er, hörs senare ♦


Kommentarer
Postat av: Josse

hahahah gullunge Xd det händer mycket då vi två är i farten ska folket veta Xd hahahahah älskar dej snygging:)

2009-01-12 @ 22:36:34
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0