saturday feeling .

lördagar, lördagar, lördagar!
Man kan ju inte annat än att älska dom, jag gör de iaf! Något som är riktigt bra med dom är ju självklart att det inte är någon skola, men också att man kan göra precis vad man vill, inga träningar, inga tider att passa, inga måsten. Hur bra som helst!

Just denna lördag har varit bra måste jag säga. En lugn lördag iaf, bara vara med familjen och ligga och titta på tv och ta de lugnt. Men de som gör att dagen inte blev så bra som jag hoppats på är att mina underbaringar inte är här hos mig, som josse tillexempel, hon som är så duktig och jobbar och ligger i medans jag sitter hemma och latar mig. haha!
Det är någon som jag saknar nu när jag är hemma i ödeshög. Åh linn också såklart. Även alla andra fantastiska människor!

Men imorgon är de ju söndag och då ska jag ju bege mig tillbaka till alla härliga människor. Jag ska även klippa mig imorgon, åh jag har ingen aning om hur de ska bli, men blir nog inte allt för mycket förändring, Måste iaf klippa topparna som är sjukt slitna!
Åh jag ska även spela korpen vid kvart i 7 imorgon kväll med laget, kuuuul! Hoppas benhinnorna håller bara :)

Åh nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och tittar på tv4 plus och på wallander "mörkret" en av de besta wallanderfilmerna om ni frågar mig, så ska nog se klart på den.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Linn

haha. du är knäppis! jag älskar att läsa det du skriver! :*

2009-01-25 @ 16:51:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0