Nytt år, nya möjligheter .

heej kära bloggen.
Nu har jag kommit till huskvarna igen efter en fantastisk nyårsafton.
Jag måste erkänna att jag var lite skeptisk ibörjan, men jag hade fel.
Det var hur kul som helst att få träffa alla gamla underbara vänner igen, var ju jätte länge sen man träffade dom nu.
Åh pricket över i:t var att josse och linn var med och gjorde kvällen dubbelt så bra.

NYTT ÅR, NYA MÖJLIGHETER!

Hade inte kunnat önska mig någon bättre start på detta året än vad jag fått.
Åh extra tack till henke som fixade förferre,

här kommer lite bilder från kvällen:


jag, josse och hanna runt 12tiden

Simon, Erik och Stoffe hemma hos henke

henke och mårten

singstar. Stoffe, Henke, Mårten och Kalle

förfest

parken

parken

LYCKAD KVÄLL, tack alla! / puss lina

Kommentarer
Postat av: AlexandraH

Han dendär Henke ser ju inte helt fel ut! hah ;) Saknar dig somfan LINA!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-01-02 @ 01:40:50
Postat av: Linn

haha, sandra har rätt :D

kvällen, och båda dagarna stavades u-n-d-e-r-b-a-r-a :)

pusss.

2009-01-02 @ 16:07:25
URL: http://linnheimdal.blogg.se/
Postat av: Josse

Underbara dagar:) <3

Lite dålig uppdatering här kanske;) Men älskar dej endå;;) pusssss

2009-01-06 @ 11:41:55
URL: http://josefineryden.blogg.se/
Postat av: fia

hej underbara klasskompis! fin blogg du har :) med en väldigt fin kille, gah! vem är snyggingen?:P

2009-01-11 @ 04:43:10
URL: http://sofiajustsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0