Julklappsbyte .

haha, jaa de stämmer faktiskt!
Visst låter de sjukt, julklappsbyte i slutet av januari, men de var faktiskt såhär:
Josse, Linnéa, Mathilda, Sofia och jag bestämde oss för att vi skulle byta julklappar på ett roligt sätt iår. Då blev de julklappsleken där man skulle dra en lapp med en av de andras namn på och den skulle man handla julklapp till :)
Ganska kul, men eftersom vi hade fullt upp hela tiden runt jul så har den där leken/bytet blivit av.

Så äntligen idag blev de av, lr de var på håret, mathilda kunde tyvärr inte, för hon skulle spela match, synd! Men vi andra körde!

Det blev en tripp in till stan istället för som i själva verket hemma hos mathilda. Vi käkade först på McDonalds eftersom alla var utsvultna, sedan satt vi där en evighet och tjatade om allt möjligt. Vi böt också de efterlängtade julklapparna där. Folk runt om kring oss undrade nog vad fan vi höll på med, men vi är inte dom som byr sig direkt, haha! 

Sedan blev de lite shopping för dom som kände för de och hade pengar, så jag inhandlade en ny t-shirt och ett halsband, därefter åkte vi hem till josse för att spela Wii och hälsa på lilla "NISSE" alltid lika trevligt att vara hemma oss familjen Rydén, man känner sig alltid så himla välkommen :) Åh de gillar vi! 

Därefter skulle sofia ta tåget och gick medan Linnéa skulle ner och ta buss 121:an vid esplanaden och möta getto, så joss bestämde sig för att sova hos mig inatt igen, inte mig emot, inte mig emot! Så vi följde med linnea ner och handlade vaniljyoghurt och mjölk tills imorgon bitti. Sedan gick vi med getto hem och snackade lite skit. 

När vi är påväg hem diskuterar vi husdjur åh josse säger: 

- Lina, du borde skaffa katt!
- Jag tror inte att jag skulle ha tid med en, svarar jag
- Nej, föresten. Du kommer nog inte hinna vattna den! 

hahahaha, de var de dummaste jag hört på mkt länge, VATTNA?!
ajja, alla har vi våra dagar!

Dagen förövrigt har varit BRA! 

lite pics från dagen:








PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0